خاطرات خنده دار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 5 دی 1393
بازدید : 1121
نویسنده : sadaf

دیروز ظهر داشتم نماز میخوندم رکعت دوم بودم یادم اومد اون پنج هزار تومنی که پارسال گم کردم رو گذاشتم تو صفحه چهل هشت کتاب ریاضی کنار تمرین پنج که تو میان ترم استاد دادش و دو نمره داشت @@
من = @)^_^(@
دقت در نماز = ^___^
دیگه حرفی ندارم

 

 

 

دیروز داشتم از شهر بر میگشتم که برم خونمون ، سر کوچه که رسیدم دختر همسایه جدیدمون با ماشین اومد ، وای چه تکیه ای بود ، به خودم گفتم کامران شانس در خونتو زد ، دیدم تو دو سوت ماشینش رو پارک دوبل کرد و رفت زنگ خونشون رو زد که بره خونشون !!! یا خدا ا ا ا منم که کف کرده بودم دویدم طرفش که تا نرفته داخل بهش بگم دمت گرم همه دخترارو رو سفید کردی ، من غلط بکنم دیگه پارک دوبل دخترارو مسخره کنم ، همین که بهش رسیدم یه نفر آیفون رو برداشت گفت کیه ؟؟ دختره هم جواب داد بابا احمدم باز کن ^___^ دی : این دختر بود یا پسر ؟؟؟؟ دی : الان من شکست عشقی خوردم کی جوابگو هستش؟؟؟ هیچی دیگه الان من فهمیدم چند سال دیگه فرق دختر پسر فقط تو پارک دوبله @)^_^(@ کامران پسری از جنس بد شانسی

خخخخخخ

 

 

 

 

 

قند رو انداختم هوا تو یه حرکت سریع با دهن گرفتمش میگم بابا حال کردی حرکتو ؟ برگشته میگه خاک تو سرت بچه های مردم هواپیما بدون سرنشین ساختن تو مثل سگ میپری هوا با دهن قندو میگیری ؟؟

 

 

 

 

 

داری فوتبال نگاه میکنیم قطع میشه ، دی : چرا اینجوری شد ؟ تماشاچیا لباسشون بد جور بود ، داریم والیبال نگاه میکنیم قطع میشه ،دی : این چش بود ؟ تماشا چیای کاراشون بد بود !!! حالا داریم اخبار نگاه میکنیم ، پژوهشگران انگلیسی بر این باورن که هر دختر انگلیسی تا قبل از ازدواج پنج بار مورد آزار ج ن س ی قرار میگیرد !!! خواهر کوچولوم : داداش آزار ج ن س ی یعنی چی ؟؟؟ خبر بعدی ، در کالیفرنیای آمریکا ازدواج هم جنس بازان آزاد شد !!! خواهر کوچولوم : داداش ازدواج هم جنس بازان یعنی چی ؟؟؟ خواستم از مسئولین خواهش کنم اول اخبار بنویسید 18 تا ما زیر هیجده ساله هارو ببریم بخوابونیم آخه زشته بچه بشینه اخبارای بد بد ببینه ، اصلا یه وعضیه

 

 

 

عاغا عایا مامانای شما هم وقتی پای تلیویزیونیت وسط فیلم جای حساسش هستش یادش میفته باید تلیویزیون رو تمیز کنه ؟؟؟؟ وقتی دراز کشیدید حال ندارید تکون بخورید یادش میاد فرش زیر پای شما رو باید جارو کنه ؟؟؟؟ وقتی نشستی پای کامپیوتر یادش میاد نون نداریم ؟؟؟ خو مسئولین رسیدگی کنن دیگه

 

 

 

یه بارم رفته بودیم خونه عموم غذا هم کله پاچه داشتن ، خلاصه رفتیم سر میز ، خواهر گودزیلام کله پاچه دوست نداره اومد سر سفره نشت یه نگاه به ظرف غذاش کرد بعد برگشته به غذاش میگه "بیا ا ا ا ا ا دوری کنیم از هم " ^___^ منم سهمش رو سریع برداشتم و داد زدم " تمام تو سهم منههههههه "
بعله یعنی همچنون خانواده هستیم ما

 

 

 

 

 

هععععی ی ی ی ی یادش بخیر ، یادتون میاد وقتی میرفتیم سفر شب که داشتیم برمیگشتیم خونه تو ماشین خودمون رو میزدیم به خواب تا مامان بابا بغلمون کنن ببرنمون رو تختمون ؟؟

 




:: موضوعات مرتبط: خاطرات خنده دار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سردار پیمان در تاریخ : 1393/10/7/7 - - گفته است :
ممنون هر روز از وبت مطلب برمیدارم با ذکر منبع
پاسخ:خواهش ايراد نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com